piątek, 31 maja 2019

Siła kobiet

Kamila Rowińska, Kobieta niezależna, 2019





"Ocknij się! Jesteś dorosłą kobietą, nie dziewczynką, która czeka na głaski i oklaski. Ty decydujesz, jak chcesz spełniać się w roli kobiety, mamy czy partnerki."






Drugie, poszerzone wydanie Kobiety niezależnej, to najbardziej odważa książka o kobietach jaką czytałam. Odebrałam ją jako silne źródło motywacji do działania i brania życia w swoje ręce! Nie wierzę aby ktoś, po przeczytaniu tej pozycji nie miał ochoty wstać i od razu działać. Książkę rozpoczyna DEKALOG KOBIETY NIEZALEŻNEJ, czyli dziesięć zdań, które każda z nas powinna sobie codziennie powtarzać. W ten sposób już od pierwszej strony poczułam się ważna i silna. Dalsza lektura z każdym rozdziałem napełniała mnie jeszcze większą mocą. 


Ważną częścią książki są krótkie, rzeczowe wywiady z pięcioma kobietami, które odniosły sukces. Warto inspirować się takimi historiami! Warto czytać to do czego przekonuje Kamila Rowińska, nie tylko dlatego, że wie co mówi, ale przede wszystkim ze względu na jej niesamowitą haryzmę i zapał do tego aby pomagać kobietom w odnalezieniu w sobie siły, przełamaniu barier i poczuciu swojej wartości. 

Książka wydana jest bardzo starannie. Wielką przyjemnością jest nawet trzymanie jej w ręku. Przejrzysty układ rozdziałów, miejsce na notatki i ćwiczenia a ważne rzeczy wyodrębnione czerwonym drukiem. Dla osób interesujących się samorozwojem, motywacją do działania lub polepszeniem swojej kondycji finansowej Kobieta niezależna będzie strzałem w dziesiątkę. 


3 komentarze:

  1. Z pewnością przeczytam tą książkę ponieważ podziwiam wszystkie kobiety, które osiągnęły sukces. Ja też do niego dążę i zaczęłam dlatego prowadzić swoją firmę. Jeśli chodzi o motywację i siłę to dużo czerpię z wiedzy portalu dla kobiet My-V. Można się wiele dowiedzieć z jego mądrych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w prowadzeniu swojej firmy!!!!

    OdpowiedzUsuń