środa, 18 grudnia 2019

Pozytywny przekaz na cały rok

Beata Pawlikowska, Księga dobrych myśli,  2019




"Jedna drobna zmiana wprowadzona dzisiaj ma sto razy większą moc niż sto zmian, które miałyby zostać wprowadzone za rok."





Przez cały rok, każdego dnia czytałam rozdział Księgi dobrych myśli. Podkreślałam i zaznaczałam, często wracałam do wcześniej przeczytanych tekstów. Ta książka to wielki pozytywny przekaz na cały rok! Już od samego rana dobrze nastraja, pozwala zebrać swoje myśli, zatrzymuje w biegu i wywołuje uśmiech w sercu.

Autorka każdego dnia daje głos dobrym myślom, nie są to typowe dobre rady, to raczej przykłady na lepsze życie. Czasami mamy miejsce aby wpisać jakieś postanowienie, uporządkować cele, zmotywować się do czegoś. Najczęściej jednak to krótka notatka dająca możliwość aby przyjrzeć się swojej duszy. Celem tej książki jest po prostu wywołanie dobrych myśli i wyrobienie nawyku pozytywnego myślenia. 

Bardzo spodobał mi się taki sposób refleksji. Nie trzeba dużo czytać, wystarczy jedna strona na każdy dzień a w głowie już inacej układają się plany dające chęć do działania. Polecam na Nowy Rok. Będę czytać od początku bo bardzo lubię trzymać w ręku tę książkę. Pozostał we mnie nawyk codziennego sięgania po nią. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz