środa, 12 października 2016

Umysł jak magnez


Andrew Matthews, Bądź szczęśliwy, 1988

Jak zyskać pewność siebie i poczucie własnej wartości




Nasze słowa wpływają na to, co myślimy i jak się czujemy. To, co myślimy wpływa na to, co mówimy i jak się czujemy. To, jak się czujemy, wpływa na to, co mówimy i co myślimy.”




Muszę napisać o tej książce, bo zupełnie przypadkowo mnie zafascynowała. Jej przeczytanie i wynotowanie zajęło mi dwa wieczory. Przez ten czas stałam się człowiekiem z nową świadomością i zdolnością analizowania samej siebie. Od tego czasu przytrafiły mi się wyjątkowe rzeczy. Wyjątkowe, bo je zauważyłam i przeanalizowałam choć jestem pewna, że całe życie już mi się zdarzały i przemijały niezauważane.


Andrew Matthews właśnie nauczył mnie słuchać swojej podświadomości. Dał mi wskazówki jak postępować ze swoim umysłem aby być szczęśliwym, zadowolonym, zdrowym i bogatym. Nigdy nie pomyślałabym, że mam na to aż tak duży wpływ. Na dodatek, wszystko o czym pisze w swojej książce sprawdziło się w moim życiu. Złe myśli przyciągają złe wypadki a pozytywne nastawienie otwiera drogę do sukcesu. Wyobraźnia i sprytne oszukiwanie umysłu pomaga ludziom sukcesu. Jego wskazówki są banalnie proste, wystarczy sobie wypunktować i stosować. Sukces i niekończące się szczęście czeka na ludzi całkiem blisko, trzeba tylko wyciągnąć po nie dłoń i nauczyć się je doświadczać. Nie mogę sobie wybaczyć, że żyłam w nieświadomości.

Zabawne rysunki autora są trafnym dopełnieniem całości. Treściwe, krótkie rozdziały, przejrzystość i MYŚLI W PIGUŁCE to kolejne duże atuty. Wydaje mi się, że wystarczy sięgnąć po tę książkę i ją przeżyć w sobie, zrozumieć i zastosować, aby do końca życia być szczęśliwym. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz