piątek, 29 kwietnia 2022

Sztuka osiągania wolności

Kasia Bem, Happy life, 2021





"Na bycie szczęśliwym trzeba się zdecydować"

"Aby posiąść MOC trzeba odzyskać połączenie między Ciałem-C, Umysłem-U i Duszą-D"



Dużo spokoju dała mi ta książka. Zasiadłam do niej z ołówkiem w ręku a skończyło się nawet na kolorowaniu. Nie śpieszyłam się z kolejnymi rozdziałami. Pozwoliłam Kasi Bem na dłużej towarzyszyć mi podczas długich wieczorów i leniwych poranków. Autorka zabrała mnie na spacer po moim umyśle i mojej duszy, dowiedziałam się o sobie kilku ciekawych rzeczy i odkryłam zastanawiające zjawiska. 

Głównym przesłaniem tej pozycji jest przekonanie, że czasami wystarczy odpuścić kilka spraw ze swojego życia i iść dlaej, aby było lepiej. Autorka proponuje życie w zgodzie z zasadami jogi, przekonuje do medytacji i dobrego oddechu. Całość jest pięknie wydana i napisana z dużą pasją, dzięki czemu obcowanie z tą książką to naprawdę przyjemność. Będę często do niej wracać, powtarzać sobie zawarte w niej afirmacje, zastanawaiać się nad odpowiedziami na pytania, które stawia. Dla ludzi lubiących nad sobą pracować to dobra propozycja na majówkę.


2 komentarze:

  1. Też lubię Iwono takie lektury. Mam jeden poradnik w wersji papierowej o uważności - cały już popodkreślany. Pozdrawiam przed długim weekendem, powyższy tytuł sobie zapisuję :-) . I pozdrawiam po porannych zakupach, w długi weekend nie czytam, tylko odpisuję na komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też namiętnie podkreślam i zaznaczam w takich książkach:)

      Usuń