czwartek, 16 listopada 2023

Etapy

 Katarzyna Nosowska, Nie mylić z miłością, 2023


Przesłuchałam audiobooka tej książki w jedną sobotę. Kiedy zaczęłam, to nie mogłam przestać słuchać, również dlatego, że czyta go sama autorka. Czułam się jakby Katarzyna Nosowska po prostu do mnie mówiła, opowiadała o swoich uczuciach i utwierdzała w przekonaniu, że wszystcy jesteśmy do siebie podobni.

Trudno mi powiedzieć co najbardziej ujęło mnie w tej opowieści. Może podzielenie życia na pewne etapy, które każdy znas mniej więcej powinien znać. A może rozdrobnienie zjawiska jakim jest relacja z drugim człowiekiem na czynniki pierwsze. W każdym razie zostało mi w głowie sporo reflekscji i często łapałam się na myśli: "no faktycznie, trzeba to przemyśleć". 

1 komentarz:

  1. Tu Jardian. Uwielbiałem Nosowsą i Hey, dlatego książki poszukam, audiobooki - cóż nie mogę się do nich przekonać, pozdrowienia .

    OdpowiedzUsuń